• head_banner

Borsa di ton / saccu jumbo / borsa FIBC

Ton bag, canusciutu macari comu saccu di cuntainer, saccu di trasferimentu, hè un tipu di cuntainer imballaggio flexible.Hà i vantaghji di a prova di umidità, a prova di polvera, a prova di radiazione, robusta è sicura, è hà abbastanza forza.L'usu di sacchetti di cuntainer per carica è scaricamentu hè faciule d'operare, è l'efficienza di carica è scaricamentu hè significativamente mejorata.

1

Hè sviluppatu rapidamente in l'ultimi anni.I sacchetti di cuntainer sò generalmente tessuti da fibre di poliester cum'è polipropilene è polietilene.Hè adattatu per l'imballazione di chimichi, materiali di custruzzione, plastica, minerali è altri articuli pulveri, granulari è bulk.Hè un pruduttu ideale per l'industria di almacenamento è trasportu.

未标题-2

U pesu di u saccu di cuntainer hè 0.5-3T, u voluminu hè 500-2300L, chì pò esse designatu secondu i bisogni di l'utilizatori.

Sicondu u tipu di merchenzie, hè divisu in duie categurie: sacchetti di cuntainer in granu è sacchetti di cuntainer di picculi pacchetti, chì ponu esse utilizati per una sola volta o riciclati.

Sicondu a forma di u saccu di cuntainer, hè divisu in trè categurie: rotonda, quadrata è in forma di U.


Tempu di Postu: Mar-09-2023