• head_banner

U rolu di i sacchetti di rete di cipolla

Sacchetti di retesò assai cumuni in a vita di ogni ghjornu.Pudete vede in supermercati o mercati di verdura.Credu chì parechje persone dumandanu se i sacchetti di rete sò più caru o i sacchetti di plastica sò più caru.Oghje, l'aghju da presentà bè.

1. Chì ghjè un saccu di maglia

In un sensu ristrettu, i sacchetti di maglia riferenu à sacchetti di maglia vegetale, cum'è sacchetti di maglia di schermu (per fagioli, edamame, bullfrog, sementi. Tartaruga, agliu), sacchetti di maglia flat (per patate, cipolle, granu, patate dolci, ravanelli) .In un sensu largu, sempre chì ci sò sacchetti di maglia, appartenenu à sacchetti di maglia.

2. Tipi è materiali di sacchetti di maglia

 

3

Ci hè una larga varietà di sacchetti di rete.I sacchetti di maglia sò divisi in sacchetti di maglia chjuca è sacchetti di maglia grande.I sacchetti di maglia chjuca si riferiscenu à i sacchetti di maglia usati per imballà una piccula quantità di articuli, cum'è "pomelo, ghjoculi, cosmetici", è i sacchetti di maglia grande si riferite à sacchetti di maglia di grande dimensione.Sacchetti di rete cum'è "saccu di rete di seta rotonda, saccu di rete di seta piatta"

I sacchetti di rete sò generalmente fatti di plastica cum'è polietilene o polipropilene.Ci hè ancu parechji tipi di materiali, cumpresi granuli riciclati, novi materiali è materiali mischiati cù i dui.

I sacchetti di rete sò generalmente usati per mantene l'articuli, è i sacchetti di rete sò ancu usati per filtrà l'acqua in i ristoranti, è i sacchetti di rete sò usati per copre i frutti è i pianti in crescita.I sacchetti di rete di filu pianu ponu copre a sabbia soffiante è a terra.

38

Terzu, l'usu di sacchetti di maglia

1. Ci hè sempre stata una tradizione di ripruduzzione di bullfrogs è tartarughe molle in u sudu di u mo paese.A causa di u grande cuntenutu di l'acqua di i prudutti aquatichi, anu da esse imballati è trasportati in sacchetti ben permeable, cusì i sacchetti di rete di tartaruga sò ghjunti.

2. I fasgioli è edamame chì sò spessu manghjati da u nordu di u nostru paese sò assai cumuni, ma avemu vistu cumu i fasgioli sò trasportati, vale à dì, sò imballati in sacchetti di maglia attraversu i finestri di u screnu, è poi traspurtati à a nostra cità.

3. U saccu di maglia di filu flat hè i vegetali chì spessu vedemu in u mercatu di l'ingrossu di verdura cù patate, cipolle, kohlrabi è ravanelli.

 

 


Tempu di Postu: Apr-11-2022