• head_banner

E caratteristiche è e funzioni di u tessulu grass-proof

1. Impedisce chì e erbaccia sò prudutte nantu à a terra.Perchè a tela di terra pò impedisce a luce diretta di u sole (in particulari a tela nera) nantu à a terra, è à u stessu tempu aduprà a struttura solida di u tela di terra stessu per impedisce chì e erbaccia passanu à traversu u tela di terra, assicurendu cusì l'effettu inhibitore di a terra. tela di terra nantu à a crescita di erbaccia.

1zfdg1

2. Eliminate l'acqua nantu à a terra in u tempu è mantene a terra pulita.U funziunamentu di drenaggiu di a tela di terra assicura a scaricazione rapida di l'acqua di a superficia, è a strata di ciottoli è a strata di sabbia media sottu à a tela di terra ponu inibisce efficacemente l'osmosi inversa di particelle di terra, assicurendu cusì a pulizia di a superficia di a terra.

1zfdg3

3. Hè benefica à u crescita di e radiche di a pianta è impedisce a putenza di e razzi.Stu effettu vene ancu da a struttura di tessitura è di pusizioni di a tela di terra, chì pò assicurà chì e radiche di i culturi ùn accumulanu micca l'acqua, per chì l'aria in e radiche hà una certa fluidità, impediscendu cusì chì e radiche si puderanu.

4. Prevene
Stop the extra growth of the root of the potted flower and improve the quality of the potted flower.Quandu i fiori di potted sò pruduciuti nantu à a tela di terra, a tela di terra pò impedisce à u sistema radicali di i culturi in a pignatta da penetrà in u fondu di a pignata è scavà in a terra, assicurendu cusì a qualità di i fiori in pignata.

5. Hè benefica per a gestione di cultivazioni.A maiò parte di i tessili di terra sò tessuti cù linee di marcatura unidirezionale o bidirezionale.Quandu si ponenu vasi di fiori o arrangiate sustrati di cultivazioni in a serra o fora, ponu esse accuratamente disposti in cunfurmità cù queste linee di marcatura.


Tempu di Post: 31-May-2023