• head_banner

Standard per i sacchetti Container antistatici

Quandu andemu à u mercatu per cumprà prudutti di sacchetti di cuntainer anti-static, certamente vulemu cumprà prudutti.Avemu bisognu di piglià i prudutti è avè un ochju, cum'è cumprà a ropa.Parechje volte, pudemu vede a qualità di vestiti attraversu l'apparenza.Di sicuru, pudemu ancu vede a qualità di u saccu di cuntainer antistaticu attraversu l'apparenza.Oghje avemu da presentà u standard di saccu di containeru antistaticu.

Standard per i sacchetti Container antistatici (1)

Standard per l'antistaticuSacchetti di cuntainer

U saccu internu di u saccu di cuntainer antistaticu hà una bona trasparenza, senza impurità, punti neri nantu à a superficia, saldatura di calore ferma, senza fuga d'aria, immagine dannata, etc. a dimensione effettiva hè + 1cm à - 2cm, a dimensione di cucitura hè ± ±. 1 cm secondu i requisiti di u fogliu di prucessu, è u passu di l'agulla hè 0,7-0,9 cm / agulla.L'agulla di partenza è di arrestu di u fabricatore di sacchetti di contenitori antistatici deve sovrappone 5 cm nantu à a listessa linea di sutura (l'agulla di stop pressa l'agulla di partenza), l'agulla di partenza di u tela rinfurzata hè in cima à manca, a linea di sutura è a distanza. da u bordu sò 1 cm, è l'agulla di partenza di u saccu di materiale di cucitura hè 1 cm di distanza da u bordu, è l'agulla di partenza sbatte l'agulla.Aduprà u filu di cucitura secondu e esigenze.

Standard per i sacchetti Container antistatici (2)

Ùn ci sarà micca sovrapposizione, fuga, filu flottante, fibbia mancante, Kang inferiore, etc. nantu à u filu di cucitura.A strettezza di e linee superiore è inferjuri deve esse uguali.A lunghezza di l'estremità di u filu di cucitura ùn deve micca più di 1,5 cm.A cucitura trà u corpu principale è u fondu deve esse doppia plegata.Trè fili deve esse cusitu cù una larghezza di circa 2 cm.Ùn sò permessi pieghe evidenti.I filamenti sò uniformi è ùn si superponu micca.L'agulla smette di pressu l'agulla.U filu di cucitura di sling hè à 0,5 cm di distanza da u bordu, 1 cm di distanza da a testa di sling, è a sling principale deve esse divisa uniformemente.

Standard per i sacchetti Container antistatici (3)

Solu in ligna cù a nostra introduzione di sti cuntenuti pò esse cunsideratu cum'è un saccu di cuntainer antistaticu.Pudete pensà à questu quandu u compru.Avà ci sò parechji pruduttori chì producenu anti-staticSacchetti di cuntainer, è a cumpetizione trà l'imprese hè ancu assai grande.L'imprese volenu u sviluppu megliu, in più di assicurà a qualità, u prezzu deve ancu esse affordabbli, sicuru, l'innuvazione hè una parte indispensabile.


Tempu di post: May-10-2021