• head_banner

A nova energia è industriale saccu un pocu cunniscenza

Chì ghjè un saccu di tonnellate?

Saccu di tonnellata, cunnisciutu ancu saccu di cuntainer, saccu spaziale, cuntainer flexible, saccu di tonnellata, saccu di tonnellata, saccu di spaziu, saccu di mamma, hè un tipu di imballaggio di materiali in massa faciule da spedire, cù grande volume, pesu ligeru, diversificazione di tipu di saccu, faciule. carica è scaricamentu, è struttura simplice, pesu ligeru, plegamentu, spaziu chjucu, cù a prova di umidità, a polvera, a resistenza à a radiazione, i vantaghji di salvezza solida.Cum'è u saccu di tonnellate di carica è scaricamentu, a manipulazione hè assai còmuda, l'efficienza di carica è scaricamentu hè alta, in l'ultimi anni, u sviluppu hè prestu.

主图模板1
Dui, l'urìgine di u saccu di tonna ?

Per dì l'urìggini di u saccu di tonnellate, avemu prima di capiscenu un termu - containerization.Chì ghjè u containerizazione?Per simplificà l'operazioni di logistica è riduce i costi di logistica, l'industria logistica prupona un metudu di operazione, chì hè principalmente di carricà è scaricà materiali basati nantu à l'unità di imballaggio, s'ellu hè da ottene, deve aduprà u containeru, in generale u più cumuni. cuntenituri usati è pallets, ponu carricà a maiò parte di i materiali di ogni ghjornu.Ma per u polu, granulare è altre forma speciale di materiali, cuntenituri è pallets sò difficiuli di compie u compitu di carica, per risolve stu prublema, u saccu di cuntainer hè ghjuntu.Perchè sti diversi materiali spiciali in polvere è granulari, cum'è i bisogni di u trasportu, sò diffirenti, è a quantità hè assai grande, per quessa, hè assai altu requisitu per i sacchetti di cuntainer, deve piglià in contu a capacità portante, a forza di sigillatura è u trasportu convenientu.

À u principiu, i sacchetti di cuntainer sò generalmente fatti di tela tissutu.In seguitu, per via di e diverse caratteristiche di i materiali, i requisiti per i sacchetti di cuntainer sò ancu diffirenti, è u materiale serà diversu secondu i bisogni di i materiali, cusì chì u saccu di tonnellata di plastica d'aluminiu, saccu di tonnellata antistatica / cunduttiva. , saccu tensile, pò scuntrà i bisogni di più materiali.
主图模板4
Trè, chì hè u rolu di u saccu di tonna ?

I sacchetti di tonnellate sò principarmenti pieni di articuli di blocchi, granulari o pulverulenti, è a densità fisica è a soltura di u cuntenutu anu ancu un effettu significativamente sfarente nantu à u risultatu generale.E so funzioni principali sò i seguenti:

① U saccu di tonnellata hà una longa vita di serviziu è pò esse adupratu parechje volte.U saccu di cuntainer hè fattu di PP drawing è tessitura cù alta forza.Hè durable è pò esse guardatu è reutilizatu.

Capacità di saccu di ② tunnellate, carica è scaricamentu veloce cù carrelli elevatori, risparmià u travagliu.

③ Pò esse utile per prutege u pruduttu, alcune tunnellate di materiale di saccu hà a funzione di a prova di pioggia, impermeable à l'acqua, riempita dopu à mette fora pò ancu a prova di umidità.

④ Limitazione di imballaggio chjuca, ùn importa micca prudutti in polvere o granulari, o prudutti grandi, tunnellate di sacchetti ponu esse imballati.

⑤ Menu spaziu, saccu viotu plegable, picculu voluminu, capacità di saccu pienu, più risparmiu di spaziu cà un saccu di imballaggio di sacchetti.

⑥ Caricà è scaricamentu còmode, saccu di tonnellate cù anellu di elevazione speciale, facilità di elevazione, carica è scaricamentu di l'equipaggiu di elevazione.


Postu tempu: Apr-05-2023