• head_banner

Cumu trasportu sacchetti di cuntainer antistatici

Saccu di containeru antistaticuhè unu di i prudutti di imballaggio cumuni in a fabbrica di trasfurmazioni.A forza di compressione di u saccu di container significa a so capacità di travagliu.Se a forza di compressione di u saccu di cuntainer hè troppu altu, significa chì a so qualità hè più affidabile.I categurie di prudutti di imballaggio sò diffirenti, è i tipi di sacchetti di cuntainer chì deve esse appiicati sò ancu diffirenti.Naturalmente, s'ellu hè un saccu di cuntainer d'alta qualità o un saccu di cuntainer di bassa qualità, hè necessariu piglià misure efficaci per manteneSaccu di containeru antistaticuda esse danatu quandu u saccu di cuntainer hè disassemblatu in tuttu u prucessu di trasportu.Dopu, andemu à cunnosce.

Cumu trasportu sacchetti di cuntainer antistatici (1)

1. Ùn hè micca necessariu di tirà a sling in a direzzione opposta da i dui lati, chì aggravarà i danni à a sling.In u casu di carica è scaricamentu, a sling porta una forza assai forte.Se rimorchemu a sling in a direzzione opposta, pruvucarà danni.

2. Ùn ci hè bisognu di trascinà uSaccu di containeru antistaticuin terra o béton, chì pruvucarà una abrasione seria à u fondu di u saccu di cuntainer è riduce a capacità di carica.

Cumu trasportu sacchetti di cuntainer antistatici (2)

3. Ùn hè micca necessariu di stà u saccu di cuntainer, l'affidabilità di u saccu di cuntainer standing hè poviru, è hè prubabile di colapsà.

4. Quandu u trasportu in l'attellu di pruduzzione, u carru deve esse usatu in quantu pussibule per impediscenu chì i sacchetti di cuntainer sò ingannati da a grua è trasportati in casu di scuzzulate.

5. Quandu ubligatoriu di almacenà fora, i sacchetti di cuntainer deve esse messi nantu à u rack di almacenamento è cuparti strettu cù un tela parzialmente trasparente.

Cumu trasportu sacchetti di cuntainer antistatici (3)

In u casu di disassemblamentu è assemblea di uSaccu di containeru antistaticu, duvemu fà un bonu travagliu in u so mantenimentu secondu u metudu descrittu, cusì chì e caratteristiche di u saccu di cuntainer ùn saranu micca ridotti, è pudemu riciclà l'appiecazione di u saccu di cuntainer, è dà un ghjocu cumpletu à u valore d'usu di u saccu di cuntainer. saccu di cuntainer.A cunniscenza prufessiunale di i sacchetti di cuntainer hè presentata quì in dettagliu.Ùn ci hè dubbitu chì parechji lettori anu bisognu di cumprà sacchetti di cuntainer.A qualità di sacchetti di cuntainer pruduciutu da l'imprese hè assai bona, i tipi di sacchetti di cuntainer sò diversi, è a tecnulugia di trasfurmazioni di sacchetti di cuntainer hè ancu relativamente alta.

 


Tempu di post: May-10-2021