• head_banner

Cumu ghjudicà a qualità di un saccu di containeru conduttivu

Quandu si tratta di sacchetti cunduttori cunduttori, ponu esse vistu in ogni locu in a nostra vita, è ponu esse divisi in parechji tipi.Tuttu u mondu hè preoccupatu per a qualità di i sacchetti cunduttori cunduttori.Allora, cumu si distingue a qualità di i sacchetti cunduttori cunduttori?Avà spartemu cun voi e caratteristiche di u materiale di i sacchetti di contenitori conduttivi.Per migliurà u scopu di l'applicazione di i nostri sacchetti di cuntainer, capiscenu e caratteristiche di u produttu di i sacchetti di cuntainer, è amparà à distingue a qualità hè assai impurtante.

Cumu ghjudicà a qualità di un saccu di containeru conduttivu (1)

U nome cumpletu di u saccu di cuntainer cunduttivu flessibile hè ancu chjamatu big bag è saccu di imballaggio di tonne.U mudellu di utilità hè in relazione cù un cuntainer di imballaggio flexible, chì hè un saccu di trasportu di grande capacità fattu di materiali morbidi, cum'è cinta adhesiva plegable, tela di trasfurmazioni di resina, etc. In generale, u polipropilene o polietilene hè utilizatu cum'è a materia prima principale, chì hè pigliatu. fora per film-forming, cutting, stretching, knitting, cut and costura.Stu tipu di imballaggio ùn hè micca solu d'aiutu per migliurà l'efficienza di carica è scaricamentu, soprattuttu adattatu per l'imballu di merchenzie in polvere è granulari, ma aiuta ancu à prumove a standardizazione è a serializazione di l'imballu di merchenzie in quantità, riduce u costu di trasportu, è hà i vantaghji di l'imballu è u almacenamentu convenientu, è u prezzu bassu.

Cumu ghjudicà a qualità di un saccu di containeru conduttivu (2)

Caratteristiche di u saccu di containeru conduttivu:

 

1. Hè abbastanza forza strutturale, operazione di carica è scaricamentu còmuda, si adatta à a carica è u scaricamentu meccanizatu, usa una machina di sovrappeso o un carrettu elevatore per u trasportu di merchenzie, migliurà l'efficienza di u travagliu.

2. U saccu di imballaggio hà una bona barriera di materiale è struttura di sealing.L'umidità, i detriti è u polu ùn sò micca faciuli di mischjà, chì hà un bonu effettu protettivu nantu à u pruduttu.Hè ligeru in pesu, morbidu in qualità, forte in forza, resistente à a corrosione àcida è alcalina, a prova di umidità è senza fuga.Adatta per l'imballu in polvere, fiocchi è prudutti solidi granulari, facili da trasportà è magazzinu.

Cumu ghjudicà a qualità di un saccu di containeru conduttivu (3)

3. In generale, i sacchetti di cuntainer cunduttivi ùn anu micca bisognu di pallets, chì risparmianu assai u costu di imballaggio.

4. I sacchetti di cuntenituri cunduttivi ponu esse trasportati à l'utilizatori finali in forma di fascii piani, plegati, è plegati è girati dopu à scaricamentu, chì occupanu solu un spaziu di almacenamentu chjucu, facendu l'usu di sacchetti di cuntainer più convenienti è ecunomichi.


Tempu di post: May-10-2021