• head_banner

Cumu identificà a qualità di i prudutti di sacchetti di cuntainer?

L'identificazione di qualità di i sacchetti di cuntainer hè un puntu inevitabbile in u nostru prucessu di procurazione, chì hè a guaranzia di u nostru usu è a premessa di a nostra cooperazione cù una quantità di imprese di produzzione.Senza questu, ùn pudemu micca dì nunda.Allora, cumu i fabricatori di cuntenituri identificanu a qualità?Hè più faciule di dì chè di fà.Pudemu identificà da sti dui aspetti.

1. Da u puntu di vista di un laico, hè principalmente misurata da un puntu di vista praticu, vale à dì, una mostra di u saccu di cuntainer hè pigliatu da ellu per esperimenti di campu.Se pudemu scuntrà i criterii di u cuntrattu, indica chì hè qualificatu, altri ùn hè micca qualificatu.Ancu s'è stu metudu hè un pocu ingombrante, hè assai praticu.

1

2. Se un metudu relativamente simplice hè di utilizà un strumentu di misurazione per pruvà a tensione è a qualità di u saccu di cuntainer, cum'è a capacità di trasportu di una tonna o una o duie tunnellate specificate in u nostru cuntrattu, allora avemu bisognu di fà l'apparenza di a scatula di imballaggio ghjunghje à u prucessu di misurazione 1.3, chì hè un pocu redundant.Sè site nervoso, sarete assai ristrettu.

4

Capemu a cunniscenza di sopra à a qualità di l'identificazione di i prudutti di u saccu di cuntainer, crede chì tutti anu più apprendimentu è capiscenu.Sè vo vulete amparà di più, per piacè stà cunnessu.


Tempu di Postu: Aug-07-2023