• head_banner

Cumu identificà a qualità di i prudutti di sacchetti di cuntainer?

L'identificazione di qualità di i sacchetti di cuntainer hè un puntu inevitabbile in u nostru prucessu di procurazione, chì hè a guaranzia di u nostru usu è a premessa di a nostra cooperazione cù una quantità di imprese di produzzione.Senza questu, ùn pudemu micca dì nunda.Allora, cumu i fabricatori di cuntenituri identificanu a qualità?Hè più faciule di dì chè di fà.Pudemu identificà da sti dui aspetti.

跨角上大料口下平主图

1. Da u puntu di vista di un laico, hè principalmente misurata da un puntu di vista praticu, vale à dì, una mostra di u saccu di cuntainer hè pigliatu da ellu per esperimenti di campu.Se pudemu scuntrà i criterii di u cuntrattu, indica chì hè qualificatu, altri ùn hè micca qualificatu.Ancu s'è stu metudu hè un pocu ingombrante, hè assai praticu.

2. Se un metudu relativamente simplice hè di utilizà un strumentu di misurazione per pruvà a tensione è a qualità di u saccu di cuntainer, cum'è a capacità di trasportu di una tonna o una o duie tunnellate specificate in u nostru cuntrattu, allora avemu bisognu di fà l'apparenza di a scatula di imballaggio ghjunghje à u prucessu di misurazione 1.3, chì hè un pocu redundant.Sè site nervoso, sarete assai ristrettu.

两吊环大料口叉字兜底主图2

Capemu a cunniscenza di sopra à a qualità di l'identificazione di i prudutti di u saccu di cuntainer, crede chì tutti anu più apprendimentu è capiscenu.Sè vo vulete amparà di più, per piacè stà cunnessu.


Tempu di Postu: Aug-21-2023