• head_banner

Periculu elettrostaticu è prevenzione di sacchetti di container in u almacenamentu è u trasportu

Cù u sviluppu di l'ultimi anni, a Cina hè diventata una basa di produzzione di sacchetti di cuntainer.In ogni casu, più di 80% di i sacchetti pruduciuti in Cina sò esportati, è i bisogni di i mercati stranieri per i sacchetti sò ancu crescenu.Cù l'espansione cuntinuu di a funzione di almacenamentu è a scala è l'usu largu di i sacchetti in l'imballaggio in massa, cumu per cuntrullà è prevene i danni elettrostatici causati da i prudutti di imballaggio di i sacchetti di cuntainer hà attrattu l'attenzione di l'Europa è l'America è altri paesi.Per cuntrullà strettamente a qualità, strive per un mercatu straneru più grande, assicurà a sicurità di u trasportu di e merchenzie, hè assai impurtante cunnosce u dannu è a prevenzione di a cunniscenza di l'electricità statica generata da e merchenzie imballate in u magazzinu.U dannu di l'electricità statica hè stata pagata assai attenzione in a produzzione di l'industria di l'imballaggio, ma in u almacenamentu è u trasportu di merchenzie di imballaggio, u dannu è a prevenzione à l'elettricità statica hè sempre un ligame debule.
Periculu elettrostaticu è prevenzione di sacchetti di container in u almacenamentu è u trasportu (1)

Ci hè dui motivi principali per l'electricità statica in u almacenamentu di e merchenzie di imballaggio

U primu hè u mutivu internu, à dì a conduttività di u materiale;l'altru hè u mutivu esternu, vale à dì l'attrito, u rolling è l'impattu trà i materiali.Parechje merchenzie anu i fatturi internu di l'electricità statica, è ùn ponu micca esse separati da a manipulazione, l'impilamentu, a copertura è l'altri operazioni in almacenamiento.Dunque, l'attrito, u rolling è l'impattu trà i materiali di imballaggio saranu inevitabilmente.In u prucessu di stacking, l'imballa plastica di e merchenzie generale hè faciule per generà elettricità statica per via di attritu.
Periculu elettrostaticu è prevenzione di sacchetti di container in u almacenamentu è u trasportu ( (3)

U periculu elettrostaticu in u almacenamentu di e merchenzie di imballaggio hè assai faciule per generà scintille elettrostatiche quandu u putenziale elettrostaticu hè altu nantu à a superficia di l'imballu.U dannu si manifesta principalmente in dui aspetti: unu hè di pruvucà l'accidentu di splusione.Per esempiu, u cuntenutu di u pacchettu sò sustanzi inflammabili.Quandu u vapore chì emettenu righjunghji una certa proporzione à l'aria, o quandu u polvera solidu righjunghji una certa cuncentrazione (vale à dì u limitu di splusione), sploderà una volta scontru cù scintille elettrostatiche.Siconda, scossa elettrica hè prodotta.Se una scarica elettrostatica hè prodotta durante u prucessu di manipolazione, portarà à l'operatore l'incomodità di scossa elettrica, chì si trova spessu quandu e merchenzie di imballaggio di plastica sò trasportate in u magazzinu.Durante u prucessu di manipolazione è stacking, una scarica elettrostatica di altu potenziale hè prodotta per via di un forte attritu, ancu l'operatore hè abbattutu da una scarica elettrostatica.

Prevenzione di i periculi elettrostatici di i materiali di imballaggio in u almacenamentu: i metudi seguenti sò generalmente usati per prevene è cuntrullà i periculi elettrostatici in u almacenamentu di merchenzie di imballaggio:
Periculu elettrostaticu è prevenzione di sacchetti di cuntainer in u almacenamentu è u trasportu (

1. l'imballu deve esse cuntrullatu per evitari l'electricità statica quantu pussibule.Per esempiu, quandu si manipule u liquidu inflammable, hè necessariu di limità u so viulente scuzzulate in u barile di imballaggio, cuntrullà u so modu di carica è scaricamentu, impedisce a fuga è a mistura di diversi prudutti di l'oliu è impedisce l'ingesta d'acqua è d'aria in u tamburu d'acciaio.
2. piglià misure à fà u generatu static electricity scappari u più prestu pussibule à evitari accumulation.Per esempiu, i boni dispusitivi di messa in terra sò stallati nantu à arnesi cum'è a manipulazione, aumentendu l'umidità relativa di u locu di travagliu, pusendu u pavimentu conduttivu nantu à a terra, spraying coating conductive in certi arnesi, etc.
3. aghjunghje una certa quantità di anti charge à u corpu incaricatu per evitari l'aumentu di tensione statica (cum'è neutralizer static induction).
4. in certi casi, accumulation electrostatic hè inevitabbile, è a prissioni electrostatic s'arrizza rapidamente è ancu genera scintille electrostatic.À questu tempu, misure deve esse pigliate per fà u scaricamentu, ma micca pruduce accidenti di splusioni.Per esempiu, u gasu inerte hè pienu in u spaziu di almacenamento di liquidu inflammable, u dispusitivu di alarme hè aghjuntu, è u dispusitivu di scarico hè aduttatu per fà chì u gasu inflammable o a polvera in l'aria righjunghji u limitu di splusione.
5. in lochi cù u focu è i risichi di splusioni, cum'è l'almacenamiento è a distribuzione di merchenzie chimiche periculose, u persunale portanu scarpi cunduttivi è vestiti di travagliu elettrostaticu, etc., è eliminanu puntuale l'electricità statica purtata da u corpu umanu.


Tempu di post: May-10-2021