• head_banner

I sacchetti di cuntainer ponu risparmià i costi di logistica di trasportu

I sacchetti di contenitori flessibili sò una soluzione rivoluzionaria di imballaggio in massa.I sacchetti di cuntainer ponu esse aduprati per almacenà è trasportu in polvere, particelle, massa è alimentariu, farmaceutica, chimica, granu, minerale è altri liquidi.

I sacchetti di cuntainer ùn solu facenu u trasportu è u almacenamentu di i prudutti è di e materie prime più convenienti è d'altu effettu, ma ancu riduce i vostri costi di trasportu.Fighjemu un ochju à cumu i sacchetti di cuntainer vi risparmianu i costi di trasportu da i seguenti cinque aspetti.

I sacchetti di contenitori flessibili ùn necessitanu micca imballaggio secundariu, à u cuntrariu di l'altri soluzioni di imballaggio in massa.L'imballu secundariu di solitu aumenta u pesu di e merchenzie è occupa un spaziu extra, aumentandu cusì u costu di trasportu di e merchenzie.

In più di ùn esse micca bisognu di imballaggio secundariu, i sacchetti di contenitori flessibili sò durable è di solitu ùn necessitanu micca imballaggi protettivi.Simile à l'imballu secundariu, ùn ci hè micca bisognu di prutezzione di l'imballu, ma ancu di salvà u spaziu di trasportu è i costi di imballaggio supplementari.

U pesu di a pelle hè u pesu di u cuntainer di imballaggio di i vostri beni.U più pesante u containeru di imballaggio, più avete da spende in i costi di u pesu di spedizione.

I sacchetti di cuntainer morbidi sò assai ligeri, minimizeghjanu u pesu di tara di i vostri beni, equivalenti à utilizà menu soldi per trasportà più merchenzie, u mutivu hè cusì simplice.

I sacchetti di contenitori flessibili anu e caratteristiche di pesu ligeru, forti è durable, è anu a capacità di carricà un gran numaru di materie prime di carica.A gamma sicura di a carica di u saccu di cuntainer varieghja da 1000 liri à 5000 liri, cusì u saccu di cuntainer hà a capacità di carricà un gran numaru di materia prima di carica.

U spaziu di magazzinu hè assai caru, è l'usu di ogni centimetru di spaziu di magazzinu in modu efficientemente pussibule hè ancu u scopu di ogni cumpagnia.

I sacchetti di cuntainer inutilizati ponu esse plegati in una dimensione compacta per u almacenamentu, risparmià soldi è comodità.Sacchetti di cuntainer per un almacenamentu faciule di merchenzie, postu chì ponu esse impilati l'una sopra l'altru, aiutendu à maximizà u spaziu di almacenamento.

Certi sacchetti di cuntainer pruduciati apposta pò esse usatu parechje volte, è questu saccu di cuntainer pò esse chjamatu 6. : 1 saccu di container (fattore di sicurezza).

I sacchetti di cuntainer 6: 1 ponu esse riutilizzati, chì ponu riduce u costu generale.Hè impurtante à nutà chì, ancu s'è sti sacchetti di cuntainer ponu esse riutilizzati, linee specifiche è regule deve esse seguite per esse riutilizate in modu sicuru è adattatu.


Tempu di post: Aug-22-2023