• head_banner

Vantaggiu di tela Anti-grass

Tela anti-erbahè un tipu digeotextileutilizatu in u campu di l'agricultura, a so funzione hè di impedisce à u sole di splende à traversu a terra à l'erba, impediscendu cusì a crescita di erbaccia, i vantaghji di sta misura di erbaccia hè innocu, effettu di erbaccia hè megliu, è pò ghjucà u rolu. di a preservazione di u calore, a prevenzione di l'umidità è di l'acqua, i disadvantages sò principarmenti a gestione di u parcu inconveniente, è a prutezzione ambientale relativamente povera.A tela anti-grass hè una spezia di tela tessili, appartene à u tessulu, spessu dettu chì i materiali di custruzzione cù tela ùn sò micca tessuti, utilizati à effettu di erbaccia senza tela speciale anti-grass hè bonu sottu per capiscenu i vantaghji è i disadvantages di anti-grass. tela d'erba.
Unu, chì hè u pannu d'erba
A tela anti-erba, cunnisciuta ancu com'è tela di erbaccia, hè una spezia di tela non-tessuta di campu o tela tissuta per impedisce a crescita di erbaccia, u so rolu hè di impedisce a luce di u sole à traversu a terra à e seguenti erbaccia, cuntrullà a fotosintesi di erbaccia, accussì comu a cuntrullà u crescita di erbaccia, soprattuttu usatu in piantini di giardinu, fiori, frutteti (fragola, FIG, dragon fruit, etc.), piantazioni Chinese herbal medicine, serra è altri campi di erbaccia è suppression grass.

未标题-1
Dui, i vantaghji è i disadvantages di tela anti-grass
L'erba cresce rapidamente, micca solu cumpete cù i culturi per i nutrienti è l'acqua, ma ancu assai malatie è insetti ospitanti intermediari, a prevenzione è u cuntrollu ùn hè micca puntuale si sparghje, affettanu a crescita di e piantini.A tela repellente di erba hè una misura di i culturi di erbaccia.Sta misura hà dui vantaghji è svantaghji.

https://www.flourish-packing.com/grass-proof-cloth-product/
1. i vantaghji di tela anti-grass
(1) Bonu effettu di erbe: poni una bona tela anti-grass, e erbaccia ùn pò micca riceve luce, naturalmente ùn pò micca cresce, questu hè u funziunamentu fisicu fundamentale, ùn dannu micca i culturi.
(2) insulation and moisturizing: Dopu à a diffusione di tela anti-grass, u tarrenu pò mantene una certa quantità d'acqua, micca faciule d'indurisce, utile à l'absorzione di fertilizante, ma ancu per prevene a perdita d'acqua è di nitrogenu.
(3) Waterlogging prevenzione: Incontru i ghjorni piovosi, tela anti-grass pò ancu ghjucà un rolu à impedisce troppu acqua in a tarra, per evità e radiche rotte o frutti crackati.

https://www.flourish-packing.com/black-color-pp-woven-weed-matground-coveranti-grass-cloth-product/
2. I disadvantages di a tela d'erba sò principarmenti a gestione di u parcu inconveniente.Per esempiu, se ci hè fertilizazione, serà più difficiule.Hè più difficiuli di apre una fossa per fertilizà dopu à tutta a diffusione.Se sparghje u fertilizante direttamente nantu à u spaziu apertu, a rata d'utilizazione di u fertilizante ùn hè micca altu, è hè faciule fà una varietà di danni di fertilizante, o u sistema radicali hè flottante.Inoltre, in quantu à a prutezzione di l'ambiente, a tela anti-grass ùn pò esse usata per uni pochi d'anni, chì hè ancu un tipu di contaminazione relativamente.
In generale, a tela anti-grass hè una bona e misure anti-grass, cù u costu di u travagliu di più è più caru, sceglite u tela anti-grass di più è più.


Tempu di post: 11-mar-2023